  • Data: 2016-10-13 15:11:45
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/8/2016 4:25 PM, Animka wrote:

    > Zakręciłam (na *) wczoraj kaloryfer, który grzał może z pół godziny. Po
    > 10 minutach patrzę, a dobiło jeszcze 10 jednostek. Przy zakręconym
    > kaloryferze, chyba tylko dlatego, że był jeszcze ciepły....więc gdzie tu
    > logika. że ten podzielnik ma dzialać w czasie rzeczywistym-od odkręcenia
    > kaloryfera. Kantują nas na każdym kroku.

    A uwazasz, ze cieplo dostarczone do kaloryfera, ktory grzeje jeszcze po
    zakreceniu zaworow jest za darmo?

    Dlaczego nie narzekasz, jak po odkreceniu zaworow przy zimnym kaloryfrze
    nie zaczyna od razu nabijac jednostek tylko dopiero wtedy kiedy
    kaloryfer sie rozgrzeje?

    Animka, czy ktos ci badał ilość kulek w głowie i czestotliwosc ich
    zderzania sie?