  • Data: 2016-10-12 19:44:08
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >No i o to chodzi, to jest glowny zarzut - licza nie wiadomo co, a
    >protestowac nie mozna.
    >Jeszcze w te wyparkowe w miare wierze, ale te elektroniczne - licza
    >cos, i jak to sprawdzic.
    >---
    >Jak sprawdzić wyparkowe ?

    Sprawdzic ... nie trzeba, jest malo prawdopodobne aby nalali ci cos
    innego niz sasiadom.
    ---
    Skończyła się jedna seria zaczęła druga. Mogą być istotnie inne.

    Co tam jeszcze moze byc istotne - srednica dziury ? Tez pewnie
    podobna.
    ---
    A jak mikropęknięcie jest ?

    Ale w razie problemow - drugi taki przykrecic obok, kaloryfer na
    maksa, i zobaczymy co wyjdzie.
    ---
    To tak samo możesz "sprawdzić" elektroniczny.

    Ja się pytam jak w ogóle sprawdzić, że to odparowywanie w ogóle oddaje
    zużycie ciepła ?