  • Data: 2016-10-12 10:06:51
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 10, 2016 at 9:43:57 AM UTC+2, szerszen wrote:

    > I aby być dobrze zrozumianym powtórzę aż do znudzenia, nie zmieniły się zaliczki,
    nie zmienił się sposób korzystania z ogrzewania, czy inne finansowe czy inne, wiadome
    mieszkańcowi czynniki.

    Raczej malo prawdopodobne, jesli wszystkim wyszly doplaty to nikt nie sprawdzil
    dlaczego? Ja co rok dostaje rozliczenie, w nim. m.inn. koszt ogrzania calego bloku

    drive.google.com/uc?export=download&id=0B_Ngl-igrN3o
    Q1RJSFhmTy00TGM

    Moge sie domyslac, ze montaz podzielnikow to nie byla jedyna zmiana, np. u mnie
    (dobrych ~kilkanascie lat temu) bylo tak, ze wraz z zamontowaniem podzielnikow
    zmienil sie warunek wlaczania CO (bylo cos typu kilka dni pod rzed z temp.
    kilkanascie stopni itp..., sporo ludzi wydzwanialo do spoldzielni, ze zimni a nie
    grzeja...). Po zalozeniu licznikow i podzielnikow spoldzielnia wyszla z zalozenia, ze
    teraz kazdy placi za to, co zuzywa i zaczynaja grzac znacznie wczesniej. Kila razy
    mnie ^&^&^*** jak przy temp na zewn ponad 20stopni rury byly cieple...
    Przy takim grzaniu suma zuzycia ciepla jest ewidentnie wieksza.

    Obecnie po modernizacji wymiennikowni przynajmniej jest automat pogodowy sterujacy
    temp. wody w obiegu w zaleznosci od temp. na zewnatrz, ale jak juz wlacza, to przy 20
    i tak troche grzeje

    WS