  • Data: 2008-12-31 19:58:34
    Temat: Re: Podzial majatku (samochod)
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miedza" napisał:
    > Samochod jest dosc drogi, wiec nie przewyzsza, rozwod mial miejsce w
    > pazdzierniku'08 wiec do tego czasu szko to wszystko jakby nie patrzec ze
    > wspolnej kasy - w teorii oczywiscie. A to ma zwiazek?

    wszystko ma związek, a w tak drażliwym temacie jak ropzwody i podziały
    dzieci i majątków szczególnie, kto wiecej czasu spędzał z dzieckim, kto
    częściej polerował karoserię i tulił:O)
    prawnikiem nie jestem, ale z tego co piszesz to podzieliliście pieniądze,
    wiec skąd sie wzioł ten wspólny samochód?
    a skoro rozdzieliliście pioeniadze to przecież opłaty nie były ze wspólnego
    majątku, tylko z tego kto płacił