  • Data: 2005-03-30 09:43:55
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ;-( ;-( ;-( nieeeeeeeeeeeeee

    40zl za internet staly? stary na co tu narzekac, koles jak zostawi wam stare
    ceny to platja i koniec twojego internetu a tak dalej bedzie on na swoim a
    ty masz cholernie tani internet, wmoim miescie 61zl to absolutne minimum za
    internet !!! zalezy oczywiscie od jakosci i szybkosci ale to juz inna
    kwetsia