  • Data: 2005-03-29 20:33:52
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > to jeszcze by się przydał regulamin.

    REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
    DO SIECI INTERNET

    Myśl słynnego adwokata "Najważniejsze to czytać wszystko co zostało
    napisane małym druczkiem"

    1. Firma JOKER zapewnia stały dostęp do Internetu.
    2. Umowa obowiązuje na czas nieokreślony /chyba że zaznaczono inaczej/ z
    możliwością wypowiedzenia przez każdą ze stron z 1-miesięcznym okresem
    wypowiedzenia.
    3. Sprzęt pozostaje własnością firmy JOKER i abonent ma obowiązek zwrotu
    sprzętu po rozwiązaniu umowy.
    4. W przypadku zniszczenia lub utraty sprzętu powierzonego Abonentowi na
    czas trwania umowy abonent jest zobowiązany do zwrotu kosztów sprzętu.
    Wartość zwrotu wynosi 400zł. /cena zawiera kartę WiFi czy LAN, antenę oraz
    okablowanie/
    5. Wysokość abonamentu określa aktualny cennik.
    6. Abonament płatny pierwszego dnia każdego miesiąca, za dany miesiąc, na
    rachunek bankowy podany w umowie.
    7. W przypadku nie uiszczenia wpłaty do 15-go danego miesiąca nastąpi
    blokada łącza. Ponowna aktywacja łącza nastąpi po regulacji zaległości.

    . Po upływie drugiego miesiąca zostanie naliczona karna opłata
    aktywacyjna.

    . Po upływie czwartego miesiąca nastąpi zdjęcie instalacji
    abonenckiej i rozwiązanie umowy.

    8. Firma JOKER nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe działanie usługi
    będącej następstwem siły wyższej (np. awarie energetyczne, wyładowania
    atmosferyczne, pożary, uszkodzenia mechaniczne itp.)

    9. JOKER odpowiada za ewentualne awarie powstałe w sieci dostawcy internetu,
    a co za tym idzie brak dostępu do Internetu po stronie klienta w okresie
    powyżej pięciu dni (po przekroczeniu tego okresu będzie naliczana
    bonifikata, czyli 1/30 opłaty abonamentowej za jeden dzień) Powstałą awarię
    należy zgłosić telefonicznie /0501481578/.
    10. Administrator ma prawo do odłączenia sieci w celu wykonania czynności ko
    nserwacyjnych.

    11. JOKER nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych w
    sieci Internet oraz bezpieczeństwa przekazu informacji.

    12. JOKER nie ponosi odpowiedzialności prawnej za:

    . treści przekazywane podczas korzystania z Usługi

    . zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich danych i
    oprogramowania komputerów Klienta.

    . rejestrację domen dokonywaną przez Klienta w trakcie korzystania
    z Usługi.

    . szkody poniesione przez abonenta w związku z korzystaniem bądź
    niemożnością korzystania z usługi.

    . za wadliwe działanie usługi w przypadku zainstalowania i
    użytkowania sprzętu, który nie występuje w formularzu zdawczo-odbiorczym

    . za uszkodzenie sprzętu spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi
    i przepięciami w sieci energetycznej i sieci komputerowej oraz instalacji
    antenowej

    11. Abonent jest zobowiązany do korzystania z sieci w sposób nie powodujący
    zakłóceń w działaniu Internetu i sieci wewnętrznej oraz zachowania przepisów
    prawa (np. włamywanie się do komputerów sieci zewnętrznej i wewnętrznej,
    rozpowszechnianie treści zabronionych prawem rozprowadzania nielegalnego
    oprogramowania itp). W przeciwnym wypadku Administrator zastrzega sobie
    prawo do jednostronnego rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
    12. Abonent nie może dokonywać samodzielnie zmian w podłączeniu do sieci
    komputerowej:

    . zmiany karty sieciowej bez powiadomienia administratora

    . zmiany numeru IP

    . podłączania dodatkowych komputerów do gniazda komputerowego

    . tworzenia podsieci

    13. Joker zastrzega sobie prawo do odłączenia użytkownika w przypadku gdy
    użytkownik rażąco naruszył zasady netykiety (zasad współżycia
    internetowego), uniemożliwia poprawne korzystanie z sieci innym
    użytkownikom, rozsyła niechciany spam reklamowy, stara się zmienić
    ustawienia sieci lub podszywa się pod numer IP pod innego użytkownika

    14. Abonent nie ma prawa udostępniać plików użytkownikom sieci zewnętrznej
    za pomocą odpowiednich programów /typu P2P/

    15.Przed montażem Abonent zobowiązany jest zrobić kopię zapasową danych
    zawartych w komputerze.

    16. Firma JOKER w żadnym przypadku nie odpowiada za utratę danych przez
    Abonenta.

    > Admin ma prawo zmienić ceny, w zależności od zapisów w regulaminie

    To jestem ugotowany. Naprawde nie mam żadnego asa??