  • Data: 2005-03-29 20:27:02
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grandalf wrote:

    > Dziękuje za pomoc. Myślę, że to ułatwi sprawe.
    > http://www.dakomp.za.pl/umowa.html
    > pod tym adresem jest kopia mojej umowy.

    to jeszcze by się przydał regulamin.

    Ale nie jest to umowa na czas określony.

    Admin ma prawo zmienić ceny, w zależności od zapisów w regulaminie może
    to zrobic prościej lub bardziej skomplikowanie.
    Z tym, że i tak dojdzie się do tego samego miejsca.
    Nie akceptujesz nowych cen, to się rozstajecie.
    W zależności od zapisów w regulaminie mówiących o zmianie cen,
    albo ty wypowiadasz mu umową dokładnie w taki sposób w jaki byś to
    zrobił jakbyś chciał zakończyć współpracę nawet jakby cena się nie
    zmieniała.
    Albo zmiana cen jest zmianą regulaminu i wówczas ty nie akceptujesz
    nowego regulaminu, co w konsekwencji prowadzi do wypowiedzenia umowy
    przez niego.
    Nie wiedzę, tu żadnych zapisów, że nie możesz tego zrobić, ani żadnych
    kar za rozwiązanie umowy, więc nie sądzę, żeby były duże problemy.
    Co najwyżej zostaniesz bez internetu.