  • Data: 2002-02-08 07:50:19
    Temat: Re: Podwyższeniaalimentów
    Od: "Sqra" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bede stronniczy , camski i zlosliwy ...

    rodzice rozeszli sie gdy mialem jakies 13 lat
    ojciec placil alimenty przez lat 3
    potem przestał

    po prostu nie mial z czego ...

    dziwne ze nia mam zadnych traumatycznych wspomnien z tym zwiazanych
    i dziwne ze nie uwazam goscia za skonczonego skurwysyna (tez mial rasowego
    psa bo co mial go uspic ? )

    problem lezy chyba w tym ze moja matka nie nastawiala mnie przeciwko niemu
    nie powtarzala mi codziennie jakiz to on jest zlosliwy pasqdny bo nie chce
    znaklezc sobie lepszej pracy ........

    sqra