eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ? › Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ?
  • Data: 2009-03-24 21:25:39
    Temat: Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ?
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Art w <news:gqbeug$bg7$4@news.wp.pl>:

    > Nie rozumiesz pytania.

    Czyli nie potrafisz odpowiedzieć. tak jak nie potrafisz odpowiadać i
    cytować.

    > Jaki zwrot i kto mógł dostać?
    > Kompletnie nie jarzysz o co chodzi!

    Niżej było, kto jest uprawniony wg ustawy.

    > A czy to było w moim interesie?

    Jak najbardziej, i stąd te narzekania teraz.

    > Jesteś stukrotnie głupszy od najgłupszego posiadacza pojazdu samochodowego.

    Trafiony, zatopiony

    > Skąd o tym wiesz?

    Potrafie czytać to co interlokutor, któremu odpisuję napisał. Tobie
    tej umiejętności brakuje.

    > Głąbie skończony... dostarczenie mojego wypowiedzenia ubezpieczycielowi
    > zwalniało by sprzedającego od dalszego opłacania składki. Rozumiesz bucu?

    Rozumiem, że piszesz na grupie pl.soc.prawo, nie znasz swoich praw i
    obowiązków, ale za to języka, którego używasz powstydziłby się żulik
    spod budki z piwem, gdyby miał go użyć w rozmowie bezpośrednio.

    > nie wiem po co zabierasz głos w tym temacie.

    To twój problem.

    > <http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20031241152&type=3&name=D20031152Lj.pdf>

    > Jeżeli w ciagu 30 dni dostarczy MOJE WYPOWIEDZENIE umowy bucu...

    A jeżeli nie dostarczy, to kierownik składu "ogórów" będzie płacił dwa
    ubezpieczniea OC, trolował na usenecie i obrażał dyskutantów

    CROSS: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    FUT: pl.pregierz
    --
    Tomasz Nycz