eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ? › Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ?
  • Data: 2009-03-24 20:14:11
    Temat: Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ?
    Od: Art <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> 1. Nabywam pojazd.

    > A dlaczego nie?

    Nie rozumiesz pytania.

    wypowiedzenie umowy ubezpieczenia, dlaczego nie?

    > A dlaczego tak? Obniżyli cenę o zwrot, który "mogli" dostać?

    Jaki zwrot i kto mógł dostać?
    Kompletnie nie jarzysz o co chodzi!

    > A dostarczyłeś/zawiadomiłes TU o tym fakcie?

    A czy to było w moim interesie?

    lokalnym oddziale celem naliczenia nowej stawki...

    > Echhh ci posiadacze ogórów...

    Jesteś stukrotnie głupszy od najgłupszego posiadacza pojazdu samochodowego.

    > To, ze podpisałes wypowiedzenie nie oznacza, że skutecznie umowe
    > wypowiedziałeś

    Skąd o tym wiesz?

    wypowiedzenia, a nie nie zrobił tego w ustawowym terminie w związku z
    czym ubezpieczenie TRWA nadal!

    > Sprzedawca nie ma żadnych obowiązków i terminów na wypowiedzenie umowy
    > OC jeżeli mu sie nie chce palcem kiwnąć. Takie uprawnienia należą sie
    > posiadaczowi.

    Głąbie skończony... dostarczenie mojego wypowiedzenia ubezpieczycielowi
    zwalniało by sprzedającego od dalszego opłacania składki. Rozumiesz bucu?

    wykonuję kilkanaście telefonów, zaczynam pisac pisma itd.
    PŁACIŁ W DALSZYM CIAGU UBEZPIECZENIE!

    > Taaa...A swistak zawija w sreberko -- kilka dni temu, pisma... ROTFL

    Jesteś niestety kretynem, nie wiem po ca zabierasz głos w tym temacie.

    składkę i DOSTAJĘ 215 zł ZWROTU! :-)))

    > To jest właśnie piękny dowód na Twoje trollowanie -- zwrot przysługuje
    > temu, kto zawarł umowę, a nie "dziedzicowi"

    Jesteś niestety kretynem, nie wiem po co zabierasz głos w tym temacie.

    <http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20031241152&type=3&name=D20031152Lj.pdf>

    > 3) rozwiązania się umowy w związku z jej wypowiedzeniem przez nabywcę
    > pojazdu w przypadku określonym w art. 31 ust. 1 -- zwrot składki
    > przysługuje zbywcy pojazdu

    Jeżeli w ciagu 30 dni dostarczy MOJE WYPOWIEDZENIE umowy bucu...