  • Data: 2007-03-19 07:36:02
    Temat: Re: Podsłuch w pracy
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 23:19:17 +0100, Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Chyba publicznoprawnych, w prawie cywilnym jest swoboda umów. Poza tym
    > rozmawiamy o prawie pracy a nie cywilnym.

    Przepraszam, przejęzyczyłem się. Aczkolwiek prawdą jest, że każda
    ingerencja w prawa i wolności człowieka wymaga podstawy prawnej - nie zaś
    ew. podstawy do powołania się na zakaz.
    Jeśli pracodawca chce podsłuchiwać pracowników, musi znaleźć na to
    podstawę prawną.
    A poza tym prawo pracy to jednak nic innego jak dziedzina prawa
    cywilnego; no i jest jeszcze art. 300 kp.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==