  • Data: 2007-12-18 21:35:43
    Temat: Re: Podróbka perfum z Allegro
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fk9e4m$938$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > także mógł nie napisać, że sprzedawany przedmiot jest kradziony - czujesz?
    > ponieważ sprzedawanie podróbek jest nielegalna mam prawo domniemywać, że
    > kupuje towar bez wad - także prawnych
    oczywiscie, domniemywac ma prawo, nie znaczy to ze jego czy tez twoje
    domniemania pokryja sie z rzeczywistoscia. Sprzedawca nie moze napisac ze to
    podrobka, poniewaz malo kto mu kupi, a jeszcze sie narazi Allegro.
    Sprzedawcy stosuja slogan "oryginalnie zafoliowane" co przez wielu
    rownoznaczne jest z oryginalnoscia, do tego dodac niska cene, wiec ludzie
    kupuja. Prozno szukac w opisie aukcji slow "podrobka". Osobiscie uwazam ze
    po wymijajacym opisie aukcji i komentarzach, oraz cenie mozna stwierdzic czy
    jest to oryginal. Nie zawsze, ale w zdecydowanej wiekszosci przypadkow.