  • Data: 2007-10-31 22:13:17
    Temat: Re: Podłaczenie do sieci WiFi bez zabezpieczeń
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 21:34
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...lechistan.com>):

    > Mylisz się. To jest podatek. Od używania odbiorników - a nie za
    > oglądanie audycji.

    Podatek to nie jest, bo podatek jest odprowadzany do kasy państwowej.
    Aczkolwiek pewnie i masz rację, bo z uwagi na specjalny charakter TVP i PR w
    pewnym stopniu jest to również składka na rozwój kraju.

    > Ale te opłaty wynikają z KC i umowy, a nie z ustawy o radiofonii i
    > telewizji.

    Pewnie dlatego, że państwowe radio i telewizja mają specyficzny charakter i
    nieco inne zadania.

    > Drogi ignorancie

    Drogi chamie

    > - ten "abonament" RTV musisz płacić, nawet jeśli
    > oglądasz wyłącznie HBO i już płacisz za to HBO abonament.

    Owszem, co zresztą jest praktyką stosowaną nie tylko w Polsce, z uwagi na
    specjalny charakter tejże TVP/PR

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl