  • Data: 2007-10-30 19:28:22
    Temat: Re: Podłaczenie do sieci WiFi bez zabezpieczeń
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 16:10
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@n...lechistan.com>):

    > Czyli twierdzisz, że "abonament" RTV to opłata za korzystanie z utworów,

    No za odbiór TV.

    > przy czym takowa jest należna wyłącznie telewizji państwowej?

    Niewyłącznie. Np. HBO państwowe, o ile wiem, nie jest. Podobnie X innych
    kanałów. A że są też kanały free to przecie normalka... Część jest płatna a
    część tylko adware. W końcu PA daje prawo do wynagrodzenia, a nie obowiązek
    jego pobierania.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl