  • Data: 2019-08-24 21:29:21
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale przeciez RCB to tylko jakas tam sekretarka
    > To trzebaby rozmawiac o imgw...

    Bez znaczenia z kim i o czym rozmawiasz. Alerty RBC dotyczące pogody są
    mniej wiarygodne od rzutu monetą.

    > Ale mnie chodzi o coś innego. W sumie jak zwykle o uswiadamianie i
    > dokształcanie.

    W praktyce chodzi o to, żeby nie paść ofiarą igrzysk. Jak ostrzeżesz z
    dupy to nic z tego neie wyniknie. Jak nie ostrzeżesz, bo nic tragedii
    nie zwiastuje to masz proka na karku i polityków co chcą zrobić z tego
    show.

    --
    Shrek