  • Data: 2011-08-05 22:39:35
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e3c06be$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli jak?
    >
    > Załóżmy że wspólnota ma 10 członków, z czego jeden nie płaci. Załóżmy, że
    > wspólnota jako całość zużywa wody na 1000zł. Co miesiąc spływa na ten
    > poczet od mieszkańców 900zł, czyli co miesiąc wspólnota jest do tyłu o
    > 100zł w stosunku do dostawcy wody.
    >
    > W końcu za rok dostawca wody mówi: albo mi oddacie brakujące 1200zł, albo
    > przestajemy dostarczać wodę.
    >
    > I co ma zrobić wspólnota? Skąd ma wziąść brakujące 1200zł?.

    niedopuscic do takiego duzego zadluzenia, po max 3 mies. NZ.

    > Podwyższenie kwoty opłat na wodę dla wszystkich płacących to w w/w
    > przypadku - 11.11 zł. I to jest wg Ciebie złe i tak nie wolno zrobić.
    >
    > Ale już kredyt, gdzie śmiem twierdzić że rata+odsetki będą grubo wyższe
    > niż 11.11, to wolno?

    a co ma piernik do wiatraka? pisales o pilnych remontach ogolnie to ja pisze
    ogolnie, ze mozna wziac kredyt na pilne remonty i in. bajery, ktore tego
    wymagaja a nie na zaplacenie za wode, po co odwracac kota ogonem?!
    kreske mozna np. na termomodernizacje, ktora w moim wiezowcu kosztuje 800
    tys. pln a fundusz remontowy rocznie to 76 tys. pln.