  • Data: 2011-08-05 22:47:41
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j1gv2p$veg$1@news.onet.pl...
    > witek wrote:

    > Byłyby za niskie, gdyby wszyscy płacili, i by brakowało.
    > Jeśli natomiast brakuje tylko tyle co nie wpłacili ci co się uchylają -
    > wspólnota powinna wziąć pożyczkę i z całą surowością wyegzekwować
    > wszystkie koszty z tym związane od niepłacących.
    > Podaj mi jakiekolwiek sensowne wytłumczenie, dlaczego ci sumiennie
    > płacący mieliby kredytować migających się.

    LOL, człowieku... wspólnota to ty i kilku innych ludzi.
    Równie dobrze mógłbyś powiedzieć: "To jak, za długi Kowalskiego płacimy
    gotówką, czy bierzemy kredyt?"

    Chyba nie muszę Ci tłumaczyć co jest dla członków wspólnoty w końcowym
    rozrachunku tańsze...

    A jeśli dług uda się ściągnąć, to wtedy wspólnota podejmie zarządzenie co z
    nim zrobić, wyremontować coś, czy przeznaczyć na bieżące opłaty.