eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Date: Fri, 03 Jun 2011 12:11:06 +0200
    <irmguq$43q$4@inews.gazeta.pl> <irmj0o$phh$2@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1105282320040.7860@quad>
    <4...@g...pl.invalid>
    <4de5eb96$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <is4v60$kpp$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4de60d85$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <is5gbn$nes$2@inews.gazeta.pl>
    <4de793fe$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <is84me$5b5$2@inews.gazeta.pl> <is8k9o$g4r$4@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1106030027370.11696@quad> <isa5bb$hfe$1@news.onet.pl>
    <4de89adf$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <isa75f$pt1$1@news.onet.pl>
    <4de8ab61$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 03.06.2011 11:37, Maddy pisze:

    > A wiec jednak fantazjujesz, zmyślasz sobie znaczenia, jaki Ci pasują.

    Więc wyjaśnij ten krótki i prosty dialog. Co miałaś na myśli w tym dialogu.

    > Naprawdę, rzadko spotykam takie nagromadzenie złej woli i lenistwa jak u
    > Ciebie.

    Nie, po prostu mniej więcej od czasu wypadku zaczęłaś się do mnie
    dopierdalać o każdą możliwą rzecz. Cokolwiek ja nie powiem, jest z
    definicji złe i bez sensu, na dowolny temat.

    Chciałem to z rok temu wyjaśnić prywatnym kanałem, ale nie byłaś łaskawa
    odpisać.

    Nie wiem czemu, ale musisz się dopierdolić do wszystkiego. A jak już
    sama dasz dupy, jak teraz, pisząc debilny tekst o skanerach mózgu, to
    będziesz robić z siebie kretynkę nadal, bredzić coś o pisaniu wierszy,
    obleśnych rzeczach i inne takie.

    Nie interesuje mnie, jak używasz kart. Mój komentarz, nie przeczę,
    złośliwy i w stylu Maddy, dotyczył twojego durnowatego komentarza o
    skanerach mózgu. Z odpowiedzi Witka wnioskuję, że nie ja jeden to tak
    zrozumiałem.

    Więc albo wyjaśnij Co Łaskawa Pani Miała Na Myśli, albo odstosunkuj się
    ode mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek