eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
  • Data: 2011-06-02 13:51:34
    Temat: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/2/2011 8:45 AM, Maddy wrote:

    > To są już skanery mózgu????

    Nie, skanery klawiatury, na której ten pin wpisujesz.

    idz sobie do np. "nie dla idiotów" i przyjrzyj sie kamerkom wiszącym nad
    kasami, a potem staraj sie bardziej zasłaniać klawiaturę przy wpisywaniu
    pinu.

    Raz zetknąłem się z gościem, który przed wpisaniem pinu do stojącego za
    nim zwrócił się głośnym głosem: Proszę się odsunąć, wpisuję PIN. Po czym
    żona zasłoniła go całym swoim ciałem.