eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
  • Data: 2011-06-03 06:32:07
    Temat: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Maddy nie wpisuje. Dla bezpieczeństwa w ogóle nie wyciąga karty z sejfu.

    Tristan, przestań na mój temat fantazjować, to już się staje obrzydliwe.
    Nie wiem co ten wytwór Twojej wyobraźni Ci opowiada, ale może nie
    odpowiadaj mu na grupie. Jeszcze żona przeczyta.

    ps. Istnieje tez prawdopodobieństwo, że nie umiesz czytać i gubisz się w
    cytowaniach, ale wydawało mi się, że tę trudność intelektualną już jakiś
    czas temu pokonałeś, przy pomocy paru osób z tej grupy, która Cię
    dopingowały dobrym słowem.
    Regres?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl