eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
  • Data: 2011-06-03 08:09:54
    Temat: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 09:39:10 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Z ataku "na bankomat" praktycznie nie miałeś szansy się wybronić,
    > z atak na podpis - owszem.

    Ani ty ani wituś chyba nie przeczytaliście tego co podrzuciła maddy:

    "...Kiedy złożyłam kolejną reklamację, że nie podpisywałam absolutnie nic,
    okazało się, że sama Visa ma problem, ponieważ według nich na rachunku jest
    podpis, *tyle że w całości różniący się od mojego i ich nie obchodzi*,
    *czyj to on jest*..."
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9703297,Rozne_p
    odpisy_na_karcie_i_potwierdzeniu_zaplaty__Bank.html

    Więc co jest k..a mac z tym podpisem?
    Skoro jest inny, to dlaczego Visa czy bank tego nie akceptuje? :)
    I powiadasz że przy podpisie łatwo s ę wybronić?
    Podpowiedz bohaterce tamtego artykułu jak ma to uczynić :)))
    bajarze-gawędziarze grupowi...wituś i mvoicem :))