  • Data: 2009-05-09 11:01:41
    Temat: Re: Podatek ze sprzedazy mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 May 2009, Adramelech wrote:

    > Maverick <m...@p...fm> Odpowiedz na

    [...]
    [...]
    > No to świetnie. Dziękuje bardzo za informacje!

    Tylko potraktuj BARDZO DOSŁOWNIE zapis "idzie na twoje konto".
    Każde słowo z osobna i wszystkie razem.

    Żebyś nie wpadł na pomysł wziecia tych pieniedzy np. w banknotach.
    Albo "mama zapłaciła za mnie" (przelewem, ale nie na konto
    obdarowanego).
    Bo tacy już wpadali na .prawo.podatki z płaczem, a przepis jest
    bezwzględny.

    pzdr, Gotfryd