  • Data: 2011-08-27 08:55:17
    Temat: Re: Podać numer samochodu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2011, emeryt wrote:

    > na pl.soc.prawo, to nie pyta o możliwośc techniczną zamieszczenia
    > powyższych danych, nie pyta o swoje możliwości czy da radę,
    > tylko o prawny aspekt.

    Nie dociera.
    To raz jeszcze i większymi literami: odpowiedź odnosiła się
    do DWU ODRĘBNYCH spraw poruszonych w poście:
    1. Czy może umieścić zdjęcie i ujawnić rejestrację
    Odpowiedź brzmiała: "może".
    I nie, NIE CHODZIŁO o:

    > Dla przypomnienia, to nie jest gupa
    > pl.pogadanki-o-dupie-maryni, pl.szamanstwo, pl.drzyzga
    > a pl.soc.prawo.

    No właśnie tak.

    I teraz doszła odpowiedź na DRUGIE postawione w poście
    pytanie: czy może zgodnie z prawem "uczyć moresu"
    (AFAIR z przykładami).
    Odpowiedź brzmiała: "nie może".

    Ciągle za trudne do pojęcia, czy się zacietrzewiłeś
    i widzisz koniec własnej tezy która nie wiedzieć co
    ma udowodnić?
    Przypiąłeś pierwszą odpowiedź do drugiego pytania
    (czy też drugą odpowiedź do trzeciego pytania, jakoś
    tak) i wyrażasz zdziwienie że bezsens wychodzi :]

    > Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi

    No właśnie.
    Z Twoją gdzieś w okolicach czoła bezsensu, bo pomieszałeś
    JEDNĄ odpowiedź z DRUGĄ, z tego wyciągnąłeś sobie tezę
    od czapy i żądasz od autora odpowiedzi na zarzut do
    tezy której on wcale NIE postawił.
    Na jego sugestię żeby przeformułować pytanie nie odpowiedziałeś,
    na moją uwagę że mieszasz pytania się burzysz.

    > Więc ja zadaje pytanie, czy z punktu widzenia prawa, autor wątku
    > czy ktokolwiek inny, może narazić się na konsekwencje prawne w przypadku
    > gdy opublikuje w internecie zdjęcie wraz z numerem rejestracyjnym
    > samochodu, który mu się "naraził". Co w przypadku jeżeli na zdjęciu
    > będzie widoczna twarz kierowcy samochodu?

    Była JASNA I WYRAŹNA ODPOWIEDŹ: "może" (umieścić).
    Konsekwencji nie widać.
    Nie umiesz czytać? Przepraszam za obraźliwą sugestię :> ale
    właściwa brzmi: "nie chcesz czytać". Nie chciało Ci się, mimo
    uwagi autora odpowiedzi i mojej, SPRAWDZIĆ, czego dotyczyła
    odpowiedź której się uczepiłeś.

    > Znasz jednoznaczną odpowiedz czy nie?

    Znam, ale ja się do tego nie odnosiłem, skoro prawidłowa
    odpowiedź już PADŁA. A przynajmniej taka, która wg mojej
    najlepszej wiedzy jest prawidłowa :)

    > IMHO, numer rejestracyjny można opublikować

    Można.
    Było.

    > IMHO opublikowanie zdjęcia samochodu,
    > również nie naruszy ustawy,

    Również można.
    Również było.

    Co to ma do przekręcania odpowiedzi która dotyczyła "uczenia moresu"?

    > Jeżeli odpowiedź nie tyczy pytania to z mojej strony EOT.

    Najpierw namieszałeś a teraz chcesz uciec?
    Nie ma tak dobrze :D

    > pzdr E.

    wzjm, Gotfryd