eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta polskja reklamacjaRe: Poczta polskja reklamacja
  • X-Received: by 2002:a9d:6e9a:: with SMTP id a26mr38487818otr.344.1582556965055; Mon,
    24 Feb 2020 07:09:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:6e9a:: with SMTP id a26mr38487818otr.344.1582556965055; Mon,
    24 Feb 2020 07:09:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0
    .net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.g
    oogle.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 24 Feb 2020 07:09:24 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <r30ndu$p37$2@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <4...@g...com>
    <r30ndu$p37$2@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Poczta polskja reklamacja
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 24 Feb 2020 15:09:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:795127
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
    > W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze:

    > > Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
    > > sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
    > > A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...
    >
    > Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
    > A mogli nie dostarczyć w ogóle.

    Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK
    world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało
    klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli
    przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi
    zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze
    nie odpisała.
    Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany
    speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez
    kolejki.
    Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę
    mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1