eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta polskja reklamacjaRe: Poczta polskja reklamacja
  • Data: 2020-02-25 23:59:01
    Temat: Re: Poczta polskja reklamacja
    Od: Karol <y...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 24 Feb 2020 23:50:38 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 22:31:03 UTC+1 użytkownik Krzysztof '
    >> Czy to był list polecony wygenerowany przez komputer i kopertowany w CUP
    >> w Dębicy ?
    >
    > Nie
    > To była wygenerowana z envelo etykieta adresowa(polecony) naklejon a na kopertę i
    dostarczona do placówki poczty
    >
    >> Jesteś pewien że adresat był wpisany w rubryke adresat, a nadawca w
    >> rubrykę nadawca ?
    > Tak jestem pewien
    > Kilka miesięcznie takich etykiet generuje i problem pierwszy raz wystapił.
    > Fakt faktem że Poczta czy kto tam jest odpowiedzialny za wzór tych adresówek trochę
    mało czytelnie to zrobiła.
    > Od lewej patrząc jest kod QR, nr przesyłki,następna sekcja to adres nadawcy,
    następna adres odbiorcy
    > A wystarczyłoby aby przed adresami drukowało się "nadawca", "odbiorca"

    Czyli i nadawca i odbiorca zostali wpisani w system, czyli w systemie jest
    jak trzeba, to cóż, trzeba odwołać się od reklamacji i napisać prostym
    językiem w czym problem.
    W zasadzie ja bym się zdziwił, gdybym dostał swój list, być może nie
    odebrałbym tego listu, za drugim razem zapewne trafiłby do adresata.
    trudno także powiedzieć, czemu akurat tak się zdarzyło, jakiś czynnik
    ludzki popełnił błąd.
    Przesyłek jest dużo, ostatnio przesyłka Pocztex dla mnie została
    zarejestrowana w WER ale nie doręczona, tkwił wpis;
    "Przyjęcie z ładunkiem"
    doręczyli mi ją 12 dni po terminie gwarantowanym.
    Podczas tych 12 dni otrzymałem 4 inne Pocztexy zgodnie z terminem
    gwarantowanym.
    najprawdopodobniej podczas sortowania spadł z tasmy.

    W twoim przypadku może maszyna sortująca "obróciła list" i został on
    przesortowany do nadawcy, a listonosz uznał go za zwrot, tylko w przypadku
    zwrotu, listonosz powinien pobrać opłatę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1