  • Data: 2008-03-11 14:56:00
    Temat: Re: [Poczta Polska] Doręczanie przesyłek rejestrowanych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gollum pisze:

    > Dążę do tego, co zrobić, jeśli ja jestem zameldowany pod nr mieszkania
    > 2, a listonosz wyda przesyłkę osobie zameldowanej pod nr 1 lub 3. Chodzi
    > tutaj o "działkę", na której są 3 domki jednorodzinne i każdy ma
    > oddzielny numer mieszkania, ale ten sam nr posesji.

    Teoretycznie jest to niezgodne z przepisami. W praktyce listonosz
    chce Ci (i sobie) zrobić dobrze, aby jak najszybciej dostarczyć list.
    Próbowałeś z nim porozmawiać? Albo z sąsiadami, aby nie odbierali Twoich
    listów?

    > OK, dziekuję tego szukałem.
    >
    > Ponowię pytanie: co w przypadku, jeśli poczta - pomimo zastrzeżenia -
    > wyda przesyłkę innej osobie?

    Jeśli przesyłka nie została doręczona zgodnie z przepisami (czyli np.
    zaginęła, albo została doręczona pod inny adres), to polecałbym zgłosić
    reklamację i zażądać ustawowego odszkodowania.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz