eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska › Re: Poczta Polska
  • Data: 2012-02-25 15:13:23
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jiaqsl$qdk$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    >
    >>>
    >>> Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
    >>> jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
    >>> dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
    >>> w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
    >>> odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi
    >>> do 17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno
    >>> być czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do
    >>> której według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek,
    >>> otwarte dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?
    >>
    >> Jak oceniasz prawdopodobieństwo spóźnienia się Twojego zegarka
    >
    > O 1 godzinę 5 minut ? Na ZERO
    >
    >> i jak możesz dowieść, że faktycznie zamknięto punkt przed wyznaczoną
    >> godziną?
    >
    > Nie zamierzam tego dowodzić tylko jakoś cudownie spowodować, że ta i
    > kolejne przesyłki dotrą do mnie :-)

    Napisz skargę do Dyrektora Poczty. Sądzę, że uda Ci się uzyskać przeprosiny
    i poprawienie pieczątki na awizach. Pewnie kiedyś ta ajencja była czynna do
    18-tej. Zmieniono godziny "urzędowania", ale nie zmieniono awiz. 5-cio
    minuteowego zbyt szybkiego zamknięcia ajencjki nie udowodnisz, ale moze
    spowodujesz, że ktoś się nad problemem pochyli i kilka razy sparwdzi, w
    jakich faktycznie godzinach jest ona czynna. Chyba, ze kilka różnych
    neizależnie od siebie osób napisze podobne skargi - w co wątpię. No bo na
    podstawie Twojej wiedzy nie wiadomo, czy w tej ajencji stała praktyką jest
    cięcie w pręta z klientami, czy wyjątkowo akurat tego dnia przykłądowo
    pracownikowi spieszył zegarek o 3 minuty, a Tobie spaźniał o trzy i wyszło,
    jak wyszło. Innych odszkodowań lub skutków skargi bym nie oczekiwał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1