  • Data: 2008-10-23 12:55:40
    Temat: Re: Poczta
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się ze została wysłana bo nie dociera więcej korespondencji z
    innych miejsc.

    Ale samo to że nie odpowiada za przesyłki które nie docierają.
    To jak bym miał wysłać coś pocztą i liczył że dojdzie albo zginie (co
    bardziej prawdopodobne) to wym wyrzucił do kosza. Na szczęście ja sam
    nie korzystam z poczty (nie wysyłam), wysyłam tylko kurierami (ale to
    paczki). Pewnie za kilka miesięcy przyjdzie.

    Przemek