  • Data: 2008-10-24 05:19:12
    Temat: Re: Poczta
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja rozumiem pod tańsza usługa to że czas oczekiwania może być dłuższy
    niż normalny o np max 1 tydzień.
    Ale chyba nie uważasz ze można liczyć na losowość docieranych listów
    przy tańszej usłudze bo ta usługa nie miała by sensu.

    Czekam tylko jak na zbawianie kiedy dopuszczą kurierów do listów. To
    będzie następny krok w kierunku cywilizacji.

    Przemek