  • Data: 2004-10-07 06:52:44
    Temat: Re: Pobor do wojska - kiedy?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel N wrote:

> [...]
    > przed stawieniem sie w koszarach.
    >
    > Chyba nie Żandarmeria ale Policja,ale to w ostateczności. Na początku
    > bedzie nachalne nagabywanie, wrzeszczenie na WKU, podsuwanie ci karty
    > powołania z tekstem "pan podpisze i sie załatwi", dzwonienie do
    > rodziców itp podobne klimaty. Jesli ci sie skonczylo odroczenie ale
    > np zaczales V rok studiów od pazdziernika to oczywiscie teoretycznie
    > mogą cie wyciągnąć z uczelni na zielone wakacje ale ja nie slyszalem
    > o takim przypadku. W WKU tez pracują ludzie i wystarczy z nimi w tym
    > momencie pogadac i będą z niecierpliwością czekac az skonczysz

    ... żeby cię przenieść do rezerwy. Kasy od dawna mają mało, a odkąd
    Irak się urodził, to juz wogóle krucho, oj krucho.

    Natomiast jesli nie masz podkladki typu ostatni rok studiów
    > czy też przedostatni, albo nie masz zony z dzieckiem na
    > utrzymaniu,jakiejs wlasnej firmy

    A to ciekawe. To ostatnie. Jakieś doświadczenia? Jeszcze nie słyszałem
    żeby kogoś zrezerwili za "manie firmy".

    --
    Pozdro
    Massai