  • Data: 2023-10-26 17:01:23
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Oct 2023 16:21:39 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > To jest odpowiedź na pytanie, a nie twierdzenie, że to obowiązkowe. Masz
    > inny pomysł? Transparent, że jest kobietą? >

    przy czym faceci w kieckach tez sie zdarzają.

    > No właśnie nie. Jakby jej zwrócił uwagę, to by sobie nieporozumienie
    > wyjaśnili, a że ją znokautował, no ma problem.

    Ale z opisu wynika, ze zwrócil
    https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/ochroniarz-z-gdanska-mial-wziac-amerykank
    e-za-mezczyzne-kuriozum/zkyks65

    I ze odpowiedziała, a sytuacja i tak sie rozwinęła.

    Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    nie mówi.

    > A tłumaczy się tak?

    Chyba tak, a juz opis początku tak sugeruje.

    > Wymyśl coś konstruktywnego.

    Na czole tatuować :-)

    https://www.gov.pl/web/po-gdansk/serwis-rzecznika-pr
    asowego

    Ze tak złośliwie sparafrazuję:
    zdarzenie miało miejsce 18 października, prokurator prawie tydzien
    usiłował ukryc pobicie, ale mu dziennikarze nie pozwolili :-)

    J.