    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Tue, 6 Jul 2004 11:16:34 +0200
    <cc3hrm$785$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cc3ohv$bnm$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <cc6s2o$jpi$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <cc8hns$aa2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccb6eg$e8m$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccbitf$aae$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>
    <ccbtkr$opa$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...unzufidek.pierwszy>

    > grupa jak najbardziej ta.

    > Przykro mi, że używasz atrapy czytnika :) Pozostaje
    http://groups.google.pl/

    przecytalem i wkleilem w nastepnym poscie, nie wiem jednak co maja wspolnego
    ze mna. Dodam tylko ze jezeli jestes prawnikiem powienienes znac takie slowo
    jak "pomówienie"
    i sie zastanow zanim odpowiesz na to.

    > Nie wiem, kolega pracował w sklepie, który dostał karę za zamkniecie w
    > sobotę, bo na drzwiach mili napisane, że w sobotę od 10-14. A zamknęli
    > wcześniej.

    zawsze mozna zmienic napis, badz wywwiesic remanent.

    Ktos w poscie wyezej wkleil odpowiedni przeps dotyczacy sprzedazy
    detalicznej.
    Jest tam napisane ze nie mozna odpmowic bez podania przyczyny, tu jest
    przyczyna,
    wiec swoje zdnanie podtrzymuje.

    > Czyli możesz np. napisać ,,Przemysława R nie obsługujemy'' i wywalać go za
    > każdym razem, gdy przyjdze do lokalu?

    Jezeli mam podejrzenia ze Pan Przemysław R. robi zdjecia ktore moga ew.
    trafiac do konkurencji,
    lub np do dziennikarzy itp. mam powod by odmowic jemu sprzedazy.
    (Nie jestem osoba publiczna.)
    Wywiesic zdjecia nie moge, ale moge poinformowac obsluge by grzecznie
    wypraszala Pana
    podajac powod.

    > Wśród dresów nie.

    no to moze podamy linki do swoich zdjec i niech inni ocenia ktory wyglada na
    dresa, menela, itp. co? :)

    P.