eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11 › Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
  • Data: 2011-11-22 23:40:46
    Temat: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jadpb1$2nu$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli Waść twierdzisz, że film z ich pobicia był w sieci zanim ich pobito i z
    > tego powodu Policjanci (bo cała Policja ich nie biła) ich pobili? Jakieś
    > zakrzywienie czasoprzestrzeni, czy tylko ja tu jakoś źle rozumują?

    Nie, ja tak nie twierdzę. Był już w piątek po południu w sieci, na
    pl.soc.polityka informowałem wówczas i linkowałem o tym
    http://www.youtube.com/user/nowyekrantv?oref=http%3A
    %2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2Fnowyekrantv#p/u/22/BH
    TrAcSHdsU

    Tu masz, co robiła policja ze spokojnie spacerującymi z biało-czerwonymi ludźmi
    i wypowiedź pobitego
    http://www.youtube.com/watch?v=Am3_c_XSp60&feature=c
    hannel_video_title

    A tu rżnięcie głupa