eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11 › Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
  • Data: 2011-11-23 14:56:07
    Temat: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jaicnr$qti$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > no pewnie, i pewnie z powodu tych dotkliwych obrażeń na filmiku oglądanym
    > przez ciebie, nie ma po tych obrażeniach śladu :)
    >
    > zresztą nie bardzo jak miał ich doznać, spójrz na jego reakcję, jak fachowo
    > się zasłonił, nie pierwszy raz był w takiej sytuacji, albo zareagował w sposób
    > wyuczony, jak oglądałem ten filmik z tego pobicia po raz pierwszy, to w ogóle
    > miałem wrażenie że to jakiś fake
    >
    > bez jaj, nie bronię policji, ale nie przeginaj w drugą strone

> [...]

    No to co z tego, że łyse? Ja też często się golę na łyso, bo i tak mam mało
    włosów... Czy ty jesteś chory? Bić gościa (ludzi) tylko za to, że przujechał(li)
    na Marsz Niepodległości?

    Tu masz, co robiła policja ze spokojnie spacerującymi z biało-czerwonymi ludźmi
    i wypowiedź pobitego
    http://www.youtube.com/watch?v=Am3_c_XSp60&feature=c
    hannel_video_title

    boukun