  • Data: 2008-05-29 14:10:36
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 16:01
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g1mcv8$vc5$2@news.onet.pl>):
    >
    > A jednak.....

    > No właśnie to... Tak podejrzewałem... Znów wolność debila z telefonem w
    > aucie została pogwałcona przez wrednego chcącego zarobić posła z wytwórnią
    > słuchawek do telefonów. A to, ze tam słuchawki z każdym aparatem się
    > dostaje w komplecie, to detal.... Ważne, że spiskowa teoria dziejów działa.

    Słuchawki w telefonie, powiadasz? Teraz to pewnie by przeszło bez
    problemu, ale jeszcze kilka lat temu w TV były dyskusje, czy słuchawki
    są zestawem głośno mówiącym. Co do zasady nie są, zatem korzystanie ze
    słuchawek w samochodzie w myśl literalnego przepisu jest karalne.

    I nie ma co się z tego śmiać. Jeśli uważasz, że tego typu przepisy
    posłowie uchwalają z wewnętrznej chęci czynienia nam dobrze, to się
    niestety mylisz.

    Pooglądaj stare kroniki filmowe, wtedy też jak wódka drożała, to pani
    w wywiadzie cieszyła się, że dzięki temu jej mąż będzie mniej pił. Nie,
    broń boże, nie chodzi o to, aby państwo miało więcej pieniędzy. Podwyżka
    wódki ma na celu ograniczenie pijaństwa. Fuj z teoriami spiskowymi :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz