  • Data: 2008-05-29 17:32:42
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g1mdc5$cle$6@news.onet.pl...

    > No właśnie to... Tak podejrzewałem... Znów wolność debila z telefonem w
    > aucie została pogwałcona przez wrednego chcącego zarobić posła z wytwórnią
    > słuchawek do telefonów. A to, ze tam słuchawki z każdym aparatem się
    > dostaje w komplecie, to detal.... Ważne, że spiskowa teoria dziejów
    > działa.

    oj dziecie dziecie

    nie dosc ze nie pamietasz faktu wprowadzania tego zakazu, ani okolicznosci z
    nim zwiazanych, to jeszcze myslisz ze sluchawki druciane czy bt od zawsze
    dostawalo sie w komplecie z telefonem, pragne cie wiec uswiadomic, ze kiedys
    nie byly bt wogole, ani nawet drucianych sluchawek, byly tylko i wylacznie,
    a wlasciwie glownie, bo za wszystkie telefony reczyc nie moge, wlasnie
    zestawy glosnomowiace i to w pokaznych cenach czesto 4 cyfrowych

    a pozatym krynica madrosci, powiedz mi, jaka jest roznica w bezpieczenstwie
    jazdy, jesli ktos rozmawia przez tel. trzymajac go w reku, albo posiadajac
    inny zestaw hf?