  • Data: 2006-10-08 23:33:33
    Temat: Re: Pluskwa w domu [ot]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:r0aov3-1hs.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Radiowe częstotliwości wykryję.

    Ja też. I co z tego? Teraz tyle jest cudeniek elektronicznych, że nie bedziesz
    pewien, co to nadaje. Może podłuch, a może nie. Pół biedy jeśli sygnał będzie na
    tyle mocny, że odbierzesz go w pomieszczeniu gdzie jest podłuch. Ale jak będzie
    cwany, to zrobi na nadajniku - odbiorniku tylko małą szczelinę, byś "po kablu"
    nie znalazł sprawcy.

    Wiesz, taką radiolinię, to można zestawić na czymkolwiek powszechnie używanym.
    Zestawie to na bazie telefonu bezprzewodowego i już bez możliwości wejścia do
    pomieszczenia, gdzie jest nadajnik nie masz szansy stwierdzić, czy to pluskwa,
    czy telefon. I przy okazji mam kodowanie załatwione :-)

    > A jak chcesz wpuszczać bezpośrednio akustyczne... Oj, ciekaw bardzo
    > jestem, jaka będzie słyszalność ;)

    Te najprostsze pluskwy z Allegro nie mają żadnego kodowania. Zasięg to ma w
    budynku rzędu kilkudziesięciu metrów. Ale to często wystarczy. Tyle, że
    wysyłanie tego w paśmie radia UKF wcześniej, czy później doprowadzi do wpadki. O
    wiele prościej zestroić to na stare pasmo UKF. Jakiś czas temu kupiłem taki
    pendrive - MP3. No i zdziwiłem się, że poza standardowym pasmem ma stare nasze
    pasmo nazwane "japońskim". To idealne urządzenie do realizacji amatorskiego
    podsłuchu. Szansa na to, ze ktoś przypadkowo przesłucha pasmo 76 - 87 MHz
    znikoma, a urządzenia tanie i w miarę dostępne. Z urządzenia zawsze się
    wytłumaczysz.