  • Data: 2012-08-14 13:51:21
    Temat: Re: PlusGSM + dobry kolega = komornik
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie moglo byc 4-5 lat - az tak dlugich umow terminowych nie ma, zeby po
    > zerwaniu kara sie jeszcze nalezala.
    > Chyba, ze "kolega", podajac sie za wlasciciela abonamentu przedluzyl
    > umowe. A wtedy to juz sprawa karna - ale zaplacic Plusowi i tak trzeba.

    Znajomy z 2-3 razy przedluzal umowe (o 2 lata?),
    tzn. byl z 2-3 razy w salonie Plusa z owym kolega.
    Co 2 lata odnawiali umowe, wiec to moglo byc
    nawet i ponad 5 lat (dlaczego cesji nie zrobili? -nie wiem).
    Tak czy siak Plusowi ow kolega ponieka znany byl -
    - na jego adres i nazwisko przychodzily rachunki
    i razem odwiedzali salony Plusa :).