    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Wed, 28 Jul 2010 10:29:03 +0200
    <i2jfue$3bt$1@news.net.icm.edu.pl> <mrc3o.339191$NW.9244@hurricane>
    <i2jku9$89d$1@node2.news.atman.pl> <i2jmjq$lue$1@news.onet.pl>
    <4c4d93a1$1@news.home.net.pl> <p...@r...org>
    <i2k6es$619$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <i2kcue$nlt$1@news.onet.pl> <i2m3a3$mnp$1@news.onet.pl>
    <i2n8ds$t19$2@news.net.icm.edu.pl> <i2ol5u$c9c$1@news.onet.pl>
    <i2oote$lgs$2@news.net.icm.edu.pl> <i2op1g$oi5$1@news.onet.pl>
    <i2opdt$msm$1@news.net.icm.edu.pl>

    Robert Jaroszuk pisze:

    > Z tego co pamiętam, to odpisywałem na Twój post, w którym wypowiadałeś
    > się na temat zalet transakcji kartowych, a ja odpowiedziałem że obok
    > zalet funkcjonalnych należy pamiętać o zagrożeniach związanych z
    > bezpieczeństwem transakcji offline.

    Widzisz, nie przeczytałeś dokładnie - pisałem o systemie, który był
    testowany jakiś czas temu i nie jest powszechny.

    > Ty z kolei odpisałeś coś o zagrożeniu złamania systemu zapisywania
    > historii transakcji na karcie (?).

    Tak - w tamtym systemie historia transakcji zapisywana była na karcie,
    bo karta działała jak elektroniczna portmonetka, wydać mogłeś tyle ile
    miałeś zapisane na karcie, historia była zaczytywana do systemu
    bankowego, gdy przyszedłeś doładować kartę, albo gdy rozliczyła się
    osoba, u której płaciłeś.

    > Tak, chyba masz rację, nie ma sensu kontynuować dyskusji z Tobą.

    Co chcesz kontynuować, skoro nawet nie zacząłeś?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl