  • Data: 2010-07-28 09:26:19
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Jaroszuk pisze:

    > Aż jeszcze raz przekopałem cały wątek i w żadnym Twoim poście nie
    > znalazłem informacji o przeprowadzonych na tym rozwiązaniu testach.

    no to zacytuję raz jeszcze:
    "Jeśli banki poszły by za przykładem kilku spółdzielczaków, które
    używały systemu "elektronicznych portmonetek", nie byłoby problemu
    mikropłatności. Cała operacja odbywała się offline'owo, bo to chip
    zajmował się autoryzacją. Należało jedynie pamiętać, aby doładować sobie
    kartę odpowiednią kwotą przed zakupami. Natomiast pieniądze na koncie
    sprzedawcy pojawiały się, gdy ten przyszedł do infomatu z kartą, która
    była w czytniku, więc to on decydował, kiedy pieniądze pojawiły się na
    jego koncie. "

    eksperymentalny system działał w kilku bankach spółdzielczych przed
    wieloma laty, czy działa w nowej wersji teraz, nie wiem, nie
    interesowałem się, ale możliwe, że tak, bo jak przestałem zajmować się
    tym zagadnieniem wchodziła nowsza, lepsza - przede wszystkim ciut lepiej
    zabezpieczona wersja systemu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl