  • Data: 2010-07-26 13:14:34
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sklep osiedlowy blisko mojego domu nie akceptuje *wszystkich* kart,
    > płatność poniżej 10 zł. To ludzie mają teraz latać po bankach z
    > reklamacjami?
    >

    > Jeśli im to przeszkadza, to tak. Ja w tamte wakacje się zaparłem i
    > wytępiłem w promienu 10 kilometrów wszystkie limity, które znalazłem. Ale
    > nie chce mi się już naprawiać świata. teraz reklamuję, jak faktycznie
    > gdzieś się na niego nadzieję. Nie nadziałem się od tamtych wakacji.

    A moze zrobiles dobrze tym punktom, bo byc moze banki zminimalizowaly
    prowizje?
    Bo nie sadze by sklepikarz ktory sprzeda towar za 2zl musial np. zaplacic
    ekstra za obsuge karty 3zl... predzej wywali terminal i przyjmie wylacznie
    gotowke.
    Tak naprawde to interes banku by ludzie placicli kartami a nie sklepikarza.
    On woli gotowke.