    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Mon, 26 Jul 2010 10:48:18 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i2jght$2ds$1@news.onet.pl...

    > Nie tu raczej jest inny problem, jest informacja, że przyjmuje waluty
    > obce (informacja, akceptacji określonych kart),

    W Biedronce nie ma żadnej informacji o tym, że akceptowane są karty. Należy
    więc założyć, że nie są akceptowane, ponieważ nie jest to domyślny sposób
    zapłaty. Dodatkowa informacja na ten temat nie jest więc konieczna.
    Natomiast co do limitu kwot - podumawszy chwilę dochodzę do wniosku, że
    osobiście nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, że w jakimś miejscu
    brakowało informacji na ten temat (nawet w Lidlu znajduje się takowa przy
    każdej kasie), więc przypuszczalnie Jotte albo jej nie zauważył albo miał
    wyjątkowego pecha, ale tak to jest, jak się chodzi do szemranych sklepików
    osiedlowych z nadzieją na obsługę w "pańskim" stylu. W większych
    placówkach, restauracjach czy innych przybytkach nie ma takich praktyk.
    Stąd właśnie moja sugestia, by w miejscach niepewnych pytać, zanim się
    zrobi zakupy.

    Pozdrawiam
    K.