  • Data: 2003-10-28 19:13:44
    Temat: Re: Plagiat przy pisaniu wszelkich prac
    Od: "Wasiuk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Warmi

    > Ale to zdanie nie wnosi nic nowego, takie fakty/stwierdzenia są
    > weryfikowalne i raczej oczywiste. Chyba, że to poezja.

    Aha czyli rozumiem, ze jak opisuje o pewnych rzeczach takich jak np: opis
    budowy komputera, ze komputer sklada sie z monitora, z bazy, a baza z tych
    pierdolek w srodku to moge zrobic kopiuj i wklej z dowolnych zrodel, piszac
    na koncu literature i nie obawiajac sie plagiatu. Ale jak bym napisal, ze
    takie a nie inne ulozenie kart PCI powoduje uszkodzenie jakiegos Chipsetu,
    nad czym siedzial 2 lata jakis zagorzaly informatyk-elektronik i ja to
    spisze to juz bedzie plagiat... dobrze rozumuje, czy juz ie totalnie
    zakrecilem...???:)