  • Data: 2006-04-11 19:08:28
    Temat: Re: Plagiat - porady
    Od: "rrr688" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem studentem, co jest napisane w moim ostatnim poscie gdzie
    wspominam ze czesc danych juz byla opublikowana w mojej pracy
    magisterskiej. Siedze w tej tematyce od blisko 20 lat i dlatego latwo
    mi jest udowodnic moje autorstwo bardzo wielu danych.

    A moze powinienem skontaktowac sie z szefem wydawnictwa telefonicznie i
    na tej podstawie ocenic jakie jest jego podejscie do sprawy. Jesli
    zlewcze - zaangazowac prawnika?

    Czy na taka rozmowe (do prawnika) mam wziac procz ksiazki (bo moja
    strone mozna sciagnac z netu), rowniez moja prace mgr, plyty CD i
    wszelakie dowody jakie mam?

    Czy powinienem uprzedzic wydawnictwo telefonicznie ze wysylam list, czy
    po prostu wysylac bez niczego i czekac na odzew?