  • Data: 2006-04-11 18:05:59
    Temat: Re: Plagiat - porady
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr688" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1144775391.603140.143860@g10g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > To ja ide dalej przemysliwac to co napisaliscie, a jesli ktos jeszcze
    > bedzie sie chcial wypowiedziec to bardzo prosze, bo kazde zdanie jest
    > dla mnie bardzo interesujace.

    To ja mam inna propozycję - dogadaj się z jakąś gazetą i jeśli to będzie dla
    nich temat interesujący, to niech napiszą artykuł o tym, jak wielkie
    wydawnictwo plagiatuje biednego studenta (oczywiście przy założeniu, że
    wydawnictwo jest wielkie a ty - jesteś biednym studentem ;-) ).

    Zrobisz sobie reklamę, co może w rezultacie bardziej się opłacić.

    Albo napisz do tego wydawnictwa, że zrobisz właśnie tak, jak napisałem i
    poczekaj na reakcję ;-)

    --
    "Niebo człowiek widzi, las może przepatrzeć, ale prawdziwej rzeki nigdy się
    nie przejrzy. Do prawdziwej rzeki zagląda się jedynie wędką." Ota Pavel