  • Data: 2006-04-11 21:00:43
    Temat: Re: Plagiat - porady
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1jjw7081rmn0y.1pwex8x9fi0fb$.dlg@40tude.net

    > A co to zmieni jeśli będziesz znała jej adres?

    no może to jakaś faktycznie ciekawa strona, a tak pomyśł dlaczego adres
    strony się ukrywa ?, to tak gdybyś ogłośił ,że nn wydawnictwo dokonoało
    plagiatu Twojej książki ,a na pytanie o tytył powiesz nie podam, przecież
    nie masz się czego wstydzić - to kto inny ukradł.
    Aby stwierdzić plagiat to najpierw trzeba zobaczyć orginalne dzieło , a
    może ta "tajna" strona jest plagiatem innej ,albo np.: mojej? .skoro
    publicznie się temat porusza to warto zobaczyć co to za dzieło - i tyle.Na
    tej grupie nie pierwszy raz taki temat jest poruszany ale zawsze autor
    podawał stosowne dane swojego dzieła i rownież tej drugiej nieuczciwej
    strony.
    abul