    From: "rrr688" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plagiat - porady
    Date: 11 Apr 2006 10:09:51 -0700

    Nie moge pochwalic sie stronka, dopoki nie zaczne dzialac w sprawie
    plagiatu.

    30% stanowi czesc ksiazki ktora zawiera tresc mojej strony
    internetowej. Jest do udowodnienia, poniewaz zawiera ta sama tresc.
    Tylko tyle moge napisac, a 30% obliczylem stad ze policzylem strony
    oparte na moim tekscie i porownalem ich liczbe w stosunku do calosci.

    Ksiazka zawiera duzo wiecej moich informacji ze strony, ale to juz
    nalezy przeprowadzic bardziej wnikliwa analize, poniewaz tam zarzuty
    dotycza juz tylko unikatowych danych powplatywanych w juz nie moje
    zdania. (A dodam ze dane sa tylko i wylacznie mojego autorstwa i tez
    jest to do udowodnienia). Nie chce mi sie jednak juz obliczac ile to
    moze byc procent. Wole trzymac sie skromniejszej wersji, ale za to
    pewnej.

    Bardzo dziekuje wszystkim za porady, bardzo sie przydaly, chocby na
    tyle ze postanowilem wstrzymac sie z wysylaniem listu juz jutro, a
    jednak przemyslec cala taktyke raz jeszcze.

    Z jednej strony radzicie prawnika i to jest oczywiste, ale myslalem ze
    do prawnika uderze dopiero w momencie kiedy wydawnictwo mnie zignoruje
    albo nie bedzie chcialo isc na ugode? Bo radzono mi tez zeby z nimi nie
    zaczynac na ostro tylko ugodowo... a wymyslanie odszkodowania to jest
    dosc agresywne od samego poczatku. Myslalem zeby najpierw napisac cos w
    formie ze zanim podejme jakiekolwiek kroki chcialbym poznac ich zdanie
    na ta sytuacje. Nie sadze jednak zeby mnie zognorowali skoro jest jak
    na dloni tekst taki jak na stronie, a moja strona na moje szczescie nie
    byla uaktualniana grubo przed wydaniem tej ksiazki a ponadto mam jej
    tresc czesciowo na pracy magisterskiej i plytach CD rowniez nie
    modyfikowanych od ponad roku.

    To ja ide dalej przemysliwac to co napisaliscie, a jesli ktos jeszcze
    bedzie sie chcial wypowiedziec to bardzo prosze, bo kazde zdanie jest
    dla mnie bardzo interesujace.

    Pozdrawiam !