  • Data: 2005-11-07 10:28:38
    Temat: Re: Płacić haracz spółdzielni mieszkaniowej czy nie?
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndmtuaf.da2.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Chyba niekoniecznie. Na spółdzielniach znam się niewiele, nigdy do
    > żadnej nie należałam, ale obiło mi się o uszy, że można zrezygnować z
    > członkostwa (ale nie powstaje przy tym żadna wspólnota) i że osoby
    > będące nieczłonkami płacą zwykle wyższe opłaty miesięczne.

    Hmm, wlasnie jest wiele glosow :) W Zyrardowie koszty sa nie do konca wyzsze
    ... Ja (a generalnie moja partnerka) nie jestem czlonkiem spoldzielni i
    placimy nizsze oplaty (ca 12 zl przy 440 total) o fundusz "sportu i
    reakreacji" czy cos tam - juz nie pamietam nazwy - wszystkie inne koszty
    ponosimy tak jak czlonkowie spoldzielni. Roznica jest taka, iz w przypadku
    jakichkolwiek inwestycji w naszym budynku spoldzielnia moze od nas wymagac
    pokrycia pelnej czesci naszego udzialu w inwestycji (nie kredytuje nas)
    --
    Pozdrawiam,
    jareka