  • Data: 2005-11-07 10:24:35
    Temat: Re: Płacić haracz spółdzielni mieszkaniowej czy nie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    nospam napisał(a):
    > Mam takie pytanie:
    > Moje mieszkanie jest własnościowe z księgą wieczystą.
    > Opłaty w spółdzielni to 250 zł miesięcznie ale w tym są tylko remonty,
    > eskloatacja i śmieci.

    Ok - ale jednak korzystasz z tych rzeczy.
    Ludzie ktorzy sie nie zgadzaja z wysokoscia oplat zakladaja sobie
    wspolnoty mieszkaniowe. Nie wiem czy tak jednoosobowo Ci sie to uda, bo
    moga byc problemy z wydzieleniem Twojej czesci z wspolnych czesci
    budynku (klatek, piwnic, dachow, instalacji itp).

    Musialbys jakos zerwac umowe ze spoldzielnia.

    > Słyszałem ostatnio w radiu że wiele ludzi nie płaci i spółdzielnie nie
    > mają możliwości ściągnięcia tych pieniędzy.

    mysle ze mają takie same jak wszyscy

    > W akcie notarialnym jest coś napisane że mam płaćić spółdzielni - ale to
    > są darmozjady i złodzieje.

    A są są.
    Pogadaj z sasiadami - zalozcie wspolnote.
    Ewentualnie idz na zebranie i walcz z prezesem.

    Trzecia droga to chyba tylko sprzedac mieszkanie, wybudowac wlasny dom...

    > Nie chcę płacić i chyba przestanę - co mi grozi za niepłacenie haraczu
    > od mojego mieszkania?

    Pewnie komornik.