  • Data: 2011-08-15 16:13:39
    Temat: Re: Płaca 5zł/h
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne, że najprostsze rozwiązania (zaprzestanie zatrudniania,
    > przeniesienie się na inne rynki = wzrost bezrobocia), nie przyjdą Ci do
    > głowy, Danusiu.

    W samej Unii już jest niewiele krajów, do których można przenieść
    produkcję, bo za "chwilę" okaże się że koszty pracy są za duże w całej
    Wspólnocie.
    Przenoszenie poza Unię też niewiele da, bo koncerny nadal chcą tu
    sprzedawać, ale towary będą obciążone cłem i akcyzą, co podwyższy ich
    koszt i spowoduje spadek zainteresowania.